Ethics in business is the most urgent problem facing America today.
Now two of the best-selling authors of our time, Kenneth Blanchard and Norman Vincent Peale, join forces to meet this crisis head-on in this vitally important new book.
The Power of Ethical Management proves you don't have to cheat to win.
It shows today's managers how to bring integrity back to the workplace.
It gives hard-hitting, practical, ethical strategies that build profits, productivity, and long-term success.
From a straightforward three-step Ethics Check that helps you evaluate any action or decision, to the Five P's of ethical behavior that will clarify your purpose and your goals, The Power of Ethical Management gives you an immensely useful set of tools.
These can be put to work right away to enhance the performance of your business and to enrich the quality of your life.
The Power of Ethical Management is no theoretical treatise; Peale and Blanchard speak from their own enormous and unique experience, They reveal the nuts and bolts, practical strategies for ethical decisions that will show you why integrity pays.
So Vince Lombardi was wrong.
Winning is not the only thing as headlines and hearings from Wall Street to Washington confirm.
Now comes a better game plan from the powerful one-two punch of Ken Blanchard and Norman Vincent Peale in a quickreading new book, The Power of Ethical Management.
Peale and Blanchard may be the best thing that has happened to business ethics since Mike Wallace invented 60 Minutes.
-- JOHN MACK CARTIEREditor-in-Chief Good Housekeeping.
William Morrow & Company este o companie de editură americană fondată în 1926 de William Morrow.
Istoric: William Morrow & Company a fost înființată în New York City în 1926.
Morrow lucrase anterior pentru casa de editură Frederick A.
Stokes Company și a decis să-și înființeze propria companie.
Compania sa concentrat inițial pe publicarea de cărți de ficțiune și non-ficțiune.
Primii ani: În primii ani, William Morrow & Company a publicat o combinație de lucrări literare, ficțiune populară și titluri non-ficțiune.
Compania și-a câștigat rapid reputația de a publica cărți de înaltă calitate din diferite genuri.
Autori de seamă: De-a lungul anilor, William Morrow & Company a publicat lucrări ale multor autori de seamă, printre care Erle Stanley Gardner, Agatha Christie, Ray Bradbury și Sidney Sheldon.
Compania a publicat, de asemenea, bestselleruri în diverse genuri, inclusiv mister, romantism, science fiction și auto-ajutor.
Achiziții: William Morrow & Company a fost achiziționată de Hearst Corporation în 1967.
De atunci, a funcționat ca o amprentă a HarperCollins Publishers, care este, de asemenea, deținută de Hearst Corporation.
Sub HarperCollins, William Morrow & Company continuă să publice o gamă largă de titluri de ficțiune și non-ficțiune.
Obiectiv actual: Astăzi, William Morrow & Company rămâne o amprentă proeminentă în cadrul grupului de publicare HarperCollins.
Publică cărți din diferite genuri, inclusiv ficțiune literară, ficțiune comercială, memorii, biografii, istorie și stil de viață.
Cele mai bine vândute: William Morrow & Company a publicat numeroase bestselleruri de-a lungul anilor.
Unele bestselleruri recente includ cărți ale unor autori precum Gillian Flynn, Neil Gaiman, Lisa Scottoline și David Baldacci.
Global Reach: Ca parte a HarperCollins Publishers, William Morrow & Company își distribuie cărțile la nivel internațional, ajungând la cititorii din întreaga lume.
Titlurile sale sunt disponibile în mai multe formate, inclusiv tipărit, e-book și audiobook.
În general, William Morrow & Company este o amprentă editorială respectată, cu o istorie bogată de publicare a autorilor apreciați și a cărților de bestselleruri dintr-o gamă largă de genuri.
Continuă să fie un editor de top în industrie, aducând povești convingătoare și non-ficțiune informativă cititorilor din întreaga lume.