Popular blogger Anna Newell Jones of And Then We Saved.
com delivers this self-help manifesto that reveals how a -spending fast- will help you get on the road to living debt-free.
In 2009, young photographer Anna Newell Jones was rapidly suffocating under the weight of too much debt.
An inveterate -spender, - she was in way over her head, to the tune of almost $24, 000.
She knew her debt was only going to get worse if she didn't take action, but she didn't know where to look for help.
On a whim, Anna decided to go on a spending fast--an idea she heard in passing but knew little about.
Creating her own method, she learned what worked and what didn't and wrote about it on her blog, And Then We Saved.
Amazingly, Anna was able to eliminate all $23, 605.
10 of her debt in only 15 months She was interviewed in Forbes, Self, Glamour, Good Housekeeping, and the Chicago Tribune.
Anna's journey inspired people and showed them that they too could change the way they dealt with their own money woes.
The Spender's Guide To Debt-Free Living takes readers through a detailed step-by-step plan on how to do a Spending Fast and get out of debt, including: Creating a personalized Debt-Free Life Pledge.
Understanding where your money is going when you're in debt, and where it will come from to pay it off.
Learning why putting money into a savings account before (or while) paying off debt may not be the best idea for you.
Finding additional income sources and generating side gigs.
Re-integrating spending into your life once you're out of debt, so that you stay out of debt.
Filled with do-it-yourself ideas, insight from experts, and tons of motivational tips and real-life practical advice, The Spender's Guide to Debt-Free Living proves that you don't have to win the lottery or get a new job to change your life.
Including | Creating a personalized |
---|
William Morrow & Company este o companie de editură americană fondată în 1926 de William Morrow.
Istoric: William Morrow & Company a fost înființată în New York City în 1926.
Morrow lucrase anterior pentru casa de editură Frederick A.
Stokes Company și a decis să-și înființeze propria companie.
Compania sa concentrat inițial pe publicarea de cărți de ficțiune și non-ficțiune.
Primii ani: În primii ani, William Morrow & Company a publicat o combinație de lucrări literare, ficțiune populară și titluri non-ficțiune.
Compania și-a câștigat rapid reputația de a publica cărți de înaltă calitate din diferite genuri.
Autori de seamă: De-a lungul anilor, William Morrow & Company a publicat lucrări ale multor autori de seamă, printre care Erle Stanley Gardner, Agatha Christie, Ray Bradbury și Sidney Sheldon.
Compania a publicat, de asemenea, bestselleruri în diverse genuri, inclusiv mister, romantism, science fiction și auto-ajutor.
Achiziții: William Morrow & Company a fost achiziționată de Hearst Corporation în 1967.
De atunci, a funcționat ca o amprentă a HarperCollins Publishers, care este, de asemenea, deținută de Hearst Corporation.
Sub HarperCollins, William Morrow & Company continuă să publice o gamă largă de titluri de ficțiune și non-ficțiune.
Obiectiv actual: Astăzi, William Morrow & Company rămâne o amprentă proeminentă în cadrul grupului de publicare HarperCollins.
Publică cărți din diferite genuri, inclusiv ficțiune literară, ficțiune comercială, memorii, biografii, istorie și stil de viață.
Cele mai bine vândute: William Morrow & Company a publicat numeroase bestselleruri de-a lungul anilor.
Unele bestselleruri recente includ cărți ale unor autori precum Gillian Flynn, Neil Gaiman, Lisa Scottoline și David Baldacci.
Global Reach: Ca parte a HarperCollins Publishers, William Morrow & Company își distribuie cărțile la nivel internațional, ajungând la cititorii din întreaga lume.
Titlurile sale sunt disponibile în mai multe formate, inclusiv tipărit, e-book și audiobook.
În general, William Morrow & Company este o amprentă editorială respectată, cu o istorie bogată de publicare a autorilor apreciați și a cărților de bestselleruri dintr-o gamă largă de genuri.
Continuă să fie un editor de top în industrie, aducând povești convingătoare și non-ficțiune informativă cititorilor din întreaga lume.