The Way of The Linguist, A language learning odyssey.
It is now a clich that the world is a smaller place.
We think nothing of jumping on a plane to travel to another country or continent.
The most exotic locations are now destinations for mass tourism.
Small business people are dealing across frontiers and language barriers like never before.
The Internet brings different languages and cultures to our finger-tips.
English, the hybrid language of an island at the western extremity of Europe seems to have an unrivalled position as an international medium of communication.
But historically periods of cultural and economic domination have never lasted forever.
Do we not lose something by relying on the wide spread use of English rather than discovering other languages and cultures? As citizens of this shrunken world, would we not be better off if we were able to speak a few languages other than our own? The answer is obviously yes.
Certainly Steve Kaufmann thinks so, and in his busy life as a diplomat and businessman he managed to learn to speak nine languages fluently and observe first hand some of the dominant cultures of Europe and Asia.
Why do not more people do the same? In his book The Way of The Linguist, A language learning odyssey, Steve offers some answers.
Steve feels anyone can learn a language if they want to.
He points out some of the obstacles that hold people back.
Drawing on his adventures in Europe and Asia, as a student and businessman, he describes the rewards that come from knowing languages.
He relates his evolution as a language learner, abroad and back in his native Canada and explains the kind of attitude that will enable others to achieve second language fluency.
Many people have taken on the challenge of language learning but have been frustrated by their lack of success.
This book offers detailed advice on the kind of study practices that will achieve language breakthroughs.
Steve has developed a language learning system a.
AuthorHouse este o companie de autopublicare care oferă servicii autorilor care doresc să-și publice cărțile în mod independent.
Iată punctele cheie despre AuthorHouse: 1.
Servicii de autopublicare: AuthorHouse oferă o gamă largă de servicii pentru a ajuta autorii să-și publice cărțile în mod independent.
Aceasta include asistență pentru editare, proiectare, formatare și distribuție.
Print-on-Demand: La fel ca multe companii de auto-publicare, AuthorHouse folosește un model de print-on-demand.
Aceasta înseamnă că cărțile sunt tipărite pe măsură ce se primesc comenzile, eliminând nevoia pentru autori de a investi în tiraje mari.
Formate de cărți: autorii își pot publica cărțile în diferite formate, inclusiv broșat, cartonat și e-book.
Acest lucru permite flexibilitate în satisfacerea diferitelor preferințe ale cititorilor.
Controlul autorilor: autorii păstrează controlul asupra drepturilor asupra operei lor și au libertatea de a lua decizii cu privire la modul în care sunt publicate și distribuite cărțile lor.
Canale de distribuție: AuthorHouse oferă servicii de distribuție pentru a face cărțile disponibile prin comercianții cu amănuntul online, librăriile și bibliotecile majore.
Aceasta include platforme precum Amazon, Barnes & Noble și altele.
Asistență pentru autori: Compania oferă asistență și îndrumări autorilor pe parcursul procesului de publicare.
Aceasta poate include asistență de marketing, instrumente promoționale și resurse pentru a ajuta autorii să ajungă la un public mai larg.
Pachete de publicare personalizate: AuthorHouse oferă de obicei diverse pachete de publicare cu diferite niveluri de servicii.
Autorii pot alege un pachet care se aliniază nevoilor și bugetului lor.
Deținut de Author Solutions: AuthorHouse face parte din Author Solutions, o companie mai mare de servicii de autopublicare.
Author Solutions deține mai multe amprente și mărci care oferă servicii similare de autopublicare.