The Young Muslim's Guide to Modern Science is aimed at high schoolers, university students and teachers, and anyone wanting to understand what modern science says.
This book presents a wide range of topics, from the Big Bang to genetic engineering, in simple, clear, and scientifically accurate language, but also showing the Muslim or religious reader how this all fits with his/her beliefs and cultural background.
Dr Nidhal Guesssoum shows how it is possible to uphold both one's religious teachings and the scientific education that we acquire in schools, in total harmony and without sacrificing one or the other.
GUESS a fost înființată în 1981 de frații Marciano, care au părăsit sudul Franței în căutarea visului american.
Inspirați de o influență europeană, Marcianos a redefinit denimul.
Unul dintre modelele lor inițiale a fost un jean spălat, subțire, cu 3 fermoare Marilyn.
Bloomingdale's a fost primul magazin universal care a întâmpinat marca comandând două duzini de perechi de blugi.
Au dispărut de pe rafturi în doar câteva ore.
Acesta a fost începutul unei lungi povești de succes.
GUESS a devenit rapid un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros.
De-a lungul deceniilor GUESS a invitat oamenii să viseze cu campaniile sale de publicitate iconice și atemporale care au transformat fețele necunoscute în modele celebre.
În 2004, compania s-a extins cu un nou concept de retail pentru colecția sa contemporană numită Marciano.
Marca Marciano oferă o colecție de modă, concepută pentru femei și bărbați cu tendințe.
În 2007, s-a născut conceptul de retail G by GUESS, care și-a câștigat estetica din sudul Californiei din pasiunea personală a fraților Marciano pentru stilul de viață tânăr din California de care s-au bucurat atât de mult când s-au mutat pentru prima dată în America.
Astăzi GUESS este un brand de stil de viață cu adevărat global, cu o gamă completă de denim, îmbrăcăminte și accesorii oferite în peste 80 de țări din întreaga lume.