Uleiul pentru corp Topfer, pentru ingrijirea bebelusului, cu ulei de jojoba si ulei de masline organic este adecvat pentru ingrijirea zilnica a pielii delicate a sugarului dupa imbaiere.
Beneficii:Catifeleaza pielea si sustine functiile naturale ale acesteiaEste ideal pentru masajul sugarului dar si al adultuluiSe absoarbe cu usurinta si protejeaza pielea impotriva deshidratariiPoate fi utilizat si pentru igiena in zona scuteculuiIngrediente:Glicina ulei soia*, Extract din flori de Calendula Officinalis( gălbenele)*, Extract de Triticum Vulgare(tărâţe de grâu)*, Ulei de Olea Europaea (măslin)*, Ulei de Simmondsia Chinensis (jojoba)*, Ulei de Prunus Amygdalus Dulcis (migdal)*, Ulei din seminţe de Helianthus Annuus (floarea soarelui)*, Ulei din seminţe de Limnanthes Alba, Extract din frunze de Rosmarinus Officinalis (rozmarin)*, Tocoferol, Tricaprilina, Parfum**, D-limonene**.
* ingrediente provenite din agricultură organică certificată**uleiuri esenţiale naturaleMod de utilizare:Dupa spalare aplicati uleiul pe pielea inca umeda si masati.
Imbaiere.beneficii | Catifeleaza pielea si sustine functiile naturale ale acesteiaeste ideal pentru masajul sugarului dar si al adultuluise absoarbe cu usurinta si protejeaza pielea impotriva deshidratariipoate fi utilizat si pentru igiena in zona scuteculuiingredienteglicina ulei soia |
---|---|
D-limonene**.* ingrediente provenite din agricultura organica certificata**uleiuri esentiale naturalemod de utilizare | Dupa spalare aplicati uleiul pe pielea inca umeda si masati |
TOPFER este un brand dedicat alimentației sănătoase și a produselor organice, oferind o gamă variată de alimente pentru bebeluși și copii.
Cu un accent pe ingrediente naturale și nutriție echilibrată, TOPFER își propune să sprijine dezvoltarea sănătoasă a celor mici.
Brandul colaborează cu experți în nutriție pentru a dezvolta produse care să satisfacă nevoile alimentare ale copiilor, asigurându-se că acestea sunt delicioase și nutritive.
Filosofia TOPFER se bazează pe ideea că fiecare copil merită o alimentație de calitate, iar misiunea brandului este de a promova un stil de viață sănătos încă din primele etape ale vieții.