Food tastes better when you have to gather it with your blood, sweat and tears Reads R to L (Japanese Style) T audience.
In a savage world ruled by the pursuit of the most delicious foods, it's either eat or be eaten While searching for the tastiest foods imaginable, Gourmet Hunter Toriko travels the world with his bottomless stomach, facing every beast in his way.
Sunny The GT Robot sent by the Gourmet Corp.
has Toriko seeing red.
But can Toriko defeat this bionic brute and protect the injured Battle Wolf? And when the gigantic Regal Mammoth is the next target of the IGO, Toriko's going to need the help of another old friend.
About the Author: Mitsutoshi Shimabukuro made his debut in 1996 in Weekly Shonen Jump and received the Akatsuka Award for best new comic manga writer.
He is best known for Seikimatsu Leader den Takeshi! (1997-2002, 24 volumes), for which he won the 2001 Shogakukan Manga Award for children's manga.
Author | Mitsutoshi |
---|
VIZ Media este o mare companie americană de divertisment manga și anime.
Este o subsidiară a VIZ Media, LLC, care este o societate în comun între trei dintre cele mai mari companii de editură și divertisment din Japonia: Shogakukan Inc.
, Shueisha Inc.
și Shogakukan-Shueisha Productions, Co.
Aspectele cheie ale VIZ Media includ: 1.
Manga Publishing: VIZ Media este unul dintre cei mai importanți editori de manga (cărți de benzi desenate japoneze sau romane grafice) în limba engleză.
Ei traduc și publică o mare varietate de titluri manga pentru piața de limbă engleză.
Unele seriale manga populare publicate de VIZ includ „Naruto”, „One Piece”, „My Hero Academia” și „Dragon Ball”.
Distribuție de anime: VIZ Media este implicată în distribuția de anime (emisiuni TV și filme animate japoneze) în America de Nord.
Ei aduc titluri de anime populare publicului vorbitor de engleză și au contribuit la creșterea fandomului anime în Occident.
Platforme digitale: VIZ Media oferă platforme digitale pentru ca fanii să acceseze conținut manga și anime online.
Aceasta include servicii manga digitale, cum ar fi aplicația Shonen Jump, unde cititorii pot accesa o bibliotecă vastă de serii manga.
Merchandising: Pe lângă publicarea manga și distribuirea anime, VIZ Media este implicată în merchandising legat de francize populare.
Aceasta include vânzarea de mărfuri, cum ar fi figurine de acțiune, îmbrăcăminte și alte articole pe baza proprietăților lor intelectuale.
VIZ Media a jucat un rol semnificativ în popularizarea manga și anime japonez în lumea vorbitoare de limba engleză.
Dacă ești fan manga sau anime, VIZ Media probabil a contribuit la accesul tău la aceste forme de divertisment.