Povestea lui Gianni Schuft nu e doar povestea unui om, e viata insasi, laolalta cu imprevizibilitatea ei si forta bulversanta cu care se scurge fara voia noastra.
Tot restul e provizoriu te patrunde prin profunzimea gandurilor, prin ironia cu care Guido Barbujani, genetician si scriitor, creeaza unele personaje, prin duiosia unor imagini care raman sculptate in suflet si te framanta, te fac sa cauti raspunsurile la avalansa de intrebari aparute in timpul lecturii ca ciupercile dupa o ploaie t.
Ideea Europeana este un brand dedicat promovării culturii și tradițiilor europene, oferind o gamă variată de produse, de la artizanat și suveniruri la materiale educaționale.
Cu un accent pe autenticitate și diversitate, brandul își propune să inspire consumatorii să aprecieze bogăția culturală a Europei.
Ideea Europeana promovează un stil de viață educat și conștient, încurajând oamenii să exploreze și să învețe despre tradițiile și obiceiurile din diferite colțuri ale Europei.
Brandul se angajează să sprijine meșteșugarii locali și să ofere produse de calitate, care să reflecte frumusețea diversității culturale.