Quadrille Publishing Vogue on: dolce & gabbana, hardcover/luke leitch
Quadrille Publishing

Quadrille Publishing Vogue on: dolce & gabbana, hardcover/luke leitch

Vezi magazinul Elefant
  • 2 stele, bazat pe 1 voturi

The essential guide to the design duo at the head of the Italian fashion world.

Includes stunning images from }Vogue{ photographers.

Dolce & Gabbana sunt considerați inventatorii unui stil mediteranean care se inspiră din Sicilia filmului Luchino Visconti din 1963 Leopardul și femeile realismului italian, senzuale și austere precum Anna Magnani, cărora le-a dedicat o colecție al cărei element cheie a fost Anii 1940 alunecă.

La începutul carierei lor, designerii s-au orientat și spre Sophia Loren, Claudia Cardinale și Stefania Sandrelli pentru inspirație.

Femeia Dolce & Gabbana este imparțială și descurajată, dar temătoare de Dumnezeu și devotată bisericii și familiei, atitudine tipică catolicismului din sudul Italiei.

O femeie care dezvăluie și ascunde simultan sutiene și corsete, dantelă, lenjerie și voaluri și care este tulburătoare în senzualitatea sa impetuoasă - o femeie provocatoare mândră de corpul ei.

Modelele designerilor sunt moi, rotunde și pline de formă.

„Fetele întunecate cu ochii întunecați evocă femeile din sud-carnal, provocatoare, dar austeră și mândră în același timp”.

Într-o perioadă în care moda vedea femeile ca executive în costume din două piese cu umeri căptușiți, prima colecție Dolce & Gabbana includea tul și angora, seturi duble în dantelă din jersey și fuste moi, largi, extravagante.

Materialele lor preferate erau dantelele croșetate, lâna și mătasea.

Nu căutau un look retro; cu toate acestea, Dolce & Gabbana s-au orientat spre trecut pentru inovație.

Designerii au remarcat: „Vrem să folosim trecutul pentru a-l proiecta în viitor”.

Și modernizarea acesteia a implicat utilizarea creativă a țesăturilor și culorilor și abilitatea de a amesteca diverse surse de inspirație, în primul rând cele ale căror origini ar putea fi trasate în lumea eterogenă a Mediteranei.

Elementele culturii italiene sunt consolidate prin atenția lor minuțioasă la imaginea lor, iar campaniile lor publicitare au fost întotdeauna gestionate de cei mai buni fotografi din lume.

Fiecare filmare este organizată ca și cum ar fi un platou de filmare.

Prima lor campanie a fost fotografiată de prietenul lor, fotograful sicilian Ferdinando Scianna, care, împreună cu Dolce & Gabbana, tocmai începea moda.

Pe lângă Scianna, printre alți fotografi care au lucrat cu eticheta se numără Fabrizio Ferri, Steven Meisel, renumit pentru fotografiile sale cu starul de film italian Monica Bellucci și supermodelul Linda Evangelista-Peter Lindbergh și Helmut Newton.

Jurnalista Nicoletta Gasperini de la Donna, săptămânalul italian de modă care le-a oferit prima copertă - modelul Marpessa fotografiat de Giovanni Gastel - a ajutat la definirea imaginii lor.

„Le transmitem cum ne simțim și ei ne redau o imagine mediată a culturii”.

Punctul de cotitură al succesului lor internațional a început cu prietenia cu Madonna.

Vedeta pop a comandat de la showroom-ul din New York un guêpière (corset) din pietre prețioase și o jachetă pe care să o poarte la Cannes pentru a-și lansa filmul Adevăr sau îndrăzneală: în pat cu Madonna de Alek Keshishian (1990).

Participarea Madonna la petrecerea D&G din 1992 și spectacolul de pe pistă și-a făcut publicitate prietenia.

La scurt timp, cântăreața le-a cerut să proiecteze cele cincisprezece sute de costume pentru turneul ei din 1993 „Girlie Show”.

Stilul mediteranean al lui Dolce & Gabbana nu este un cadru rigid, ci șablonul unei lumi imaginare prin care se inspiră.

Colecția se schimbă pentru fiecare anotimp, variind de la baroc la plastic, de la aristocratic la clasa muncitoare, de la bronz la burghez, de la imprimeuri animale la mantia cardinalului.

În 1994, de exemplu, după producerea corsetelor, brâurilor, tricourilor și a stilurilor care subliniau sânii și dezvăluirea decolteului, Dolce & Gabbana a introdus un stil masculin „Sapphic chic” pentru femei caracterizat prin părul scurt alipit cu brillantină, care a fost exemplificat prin una dintre primele lor fane, Isabella Rossellini.

În 2003, pentru spectacolul masculin de la Milano, s-au inspirat din vedetele fotbalului contemporan.

Dragii presei italiene și internaționale, potrivit Suzy Menkes, jurnalist la International Herald Tribune, cei doi designeri au capacitatea de a putea amesteca perioade și țări, aspect masculin și feminin, țesături și stiluri.

Dolce & Gabbana este unul dintre cele mai bune exemple de explozie în îmbrăcămintea italiană care a avut loc la mijlocul anilor 80.

Creativitatea și versatilitatea, unirea presei și a sistemului stelar, o gamă de produse și linii de îmbrăcăminte și o atenție atentă la distribuție sunt toate elemente care contribuie la realizarea unui sistem integrat de comunicare.

  • 85.99 Lei
  • Pret vechi: 103.99 Lei
    Discount -18%
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Magazine foreign books

Clientii au cumparat si

Categorii Quadrille Publishing

Branduri carte straina

Quadrille Publishing Vogue on: dolce & gabbana, hardcover/luke leitch

Quadrille Publishing Vogue on: dolce & gabbana, hardcover/luke leitch

85.99 Lei