Darío Páez Profesor de psihologie socială la Universitatea din Țara Bascilor Silvia da Costa Profesoară în cadrul Departamentului de Metodologia Științelor Comportamentale la Universitatea din Zaragoza De ce se mobilizează persoanele și pot ajunge să protesteze pentru perioade îndelungate? Predomină solidaritatea sau egoismul maselor în reacțiile la catastrofe? Panica și isteria colectivă sunt fenomene generalizate? Cum trebuie să înțelegem ce s-a întâmplat în timpul pandemiei de COVID-19? Cum putem explica aceste comportamente colective? În acest volum analizăm caracteristicile și explicațiile psihosociale ale mișcărilor de mase.
Vom pune sub lupă atât dinamica unor episoade concrete de manifestații sau adunări colective – denumite comportamente colective – cât și a mișcărilor de mase de lungă durată sau a mișcărilor sociale.
Sunt trecuți în revistă cei trei autori clasici care au scris despre manifestațiile în masă (Le Bon, Freud și Durkheim), dar vom studia și cum au fost revizuite ideile lor în cercetarea științifică actuală.
Editura Litera este o editură cunoscută în România.
Joacă un rol important în peisajul literar și editorial al țării.
Iată câteva puncte cheie despre Litera Publishing: 1.
Editura de cărți: Litera este implicată în publicarea unei game variate de cărți, acoperind diverse genuri, cum ar fi literatură, ficțiune, non-ficțiune, lucrări academice și literatura pentru copii.
Editura este cunoscută pentru contribuțiile sale la promovarea și difuzarea literaturii române și internaționale.
Lanț de librării: Litera operează un lanț de librării în toată România sub denumirea de „Librăria Litera”.
Aceste librării servesc ca puncte de vânzare cu amănuntul de unde clienții pot achiziționa o selecție largă de cărți, inclusiv cele publicate de Editura Litera și alte edituri.
Prezența online: Litera Publishing are o platformă online unde clienții pot explora și cumpăra cărți prin internet.
Prezența online permite cititorilor o modalitate convenabilă de a accesa un catalog larg de opere literare.
Evenimente și inițiative literare: editurile se angajează adesea în organizarea sau participarea la evenimente literare, lansări de carte și inițiative culturale.
Litera poate fi implicată în diverse activități care vizează promovarea literaturii și sprijinirea autorilor.