Litera Volumul 36. descopera psihologia. motivatia. de ce facem ceea ce facem?
Litera

Litera Volumul 36. descopera psihologia. motivatia. de ce facem ceea ce facem?

Vezi magazinul Litera
  • 4 stele, bazat pe 1 voturi

Mariano Chóliz Montañés Profesor de Psihologie și director al Unității de Cercetare: „Jocuri de noroc și dependențe tehnologice“ de la Universitate din Valencia În descrierea comportamentului motivat sunt reflectate două dintre principalele dimensiuni ale motivației: orientarea, adică tendința de a se apropia sau de a evita un anumit obiectiv sau scop (a urca până în vârful muntelui, susținerea unor examene sau câștigul de bani în cazul unui joc de noroc); și intensitatea, adică amploarea comportamentului de apropiere sau de evitare (efort fizic mare, ore foarte multe dedicate studiului și, respectiv, pierderi financiare mari).

Premisa principală a acestei cărți este că analiza motivației trebuie să abordeze două aspecte importante.

În primul rând, condițiile care determină persoana să se simtă acaparată de realizarea comportamentului.

Este ceea ce se numește nevoie sau predispoziție.

Acestea pot fi condiții externe sau interne, fizice sau mintale, observabile sau neobservabile, care creează o stare ce face necesară acțiunea.

A doua chestiune importantă este scopul motivației, obiectivele care sunt vizate.

Acest lucru se numește stimulent sau imbold.

Poate avea o mai mare sau mai mică valoare sau poate fi mai ușor sau mai dificil de obținut.

Concursul ambelor procese, predispoziție și stimulent, va genera în persoană o tendință de a se comporta, care este impulsul.

  • 39.90 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

CercetareJocuri de noroc si dependente tehnologice de la
In descrierea comportamentului motivat sunt reflectate doua dintre principalele dimensiuni ale motivatieiOrientarea adica tendinta de a se apropia sau de a evita un anumit obiectiv sau scop (a urca pana in varful muntelui sustinerea unor examene sau castigul de bani in cazul unui joc de noroc)

Magazine non fictiune

Clientii au cumparat si

Despre Litera

Editura Litera este o editură cunoscută în România.

Joacă un rol important în peisajul literar și editorial al țării.

Iată câteva puncte cheie despre Litera Publishing: 1.

Editura de cărți: Litera este implicată în publicarea unei game variate de cărți, acoperind diverse genuri, cum ar fi literatură, ficțiune, non-ficțiune, lucrări academice și literatura pentru copii.

Editura este cunoscută pentru contribuțiile sale la promovarea și difuzarea literaturii române și internaționale.

Lanț de librării: Litera operează un lanț de librării în toată România sub denumirea de „Librăria Litera”.

Aceste librării servesc ca puncte de vânzare cu amănuntul de unde clienții pot achiziționa o selecție largă de cărți, inclusiv cele publicate de Editura Litera și alte edituri.

Prezența online: Litera Publishing are o platformă online unde clienții pot explora și cumpăra cărți prin internet.

Prezența online permite cititorilor o modalitate convenabilă de a accesa un catalog larg de opere literare.

Evenimente și inițiative literare: editurile se angajează adesea în organizarea sau participarea la evenimente literare, lansări de carte și inițiative culturale.

Litera poate fi implicată în diverse activități care vizează promovarea literaturii și sprijinirea autorilor.

Categorii Litera

Branduri psihologie

Litera Volumul 36. descopera psihologia. motivatia. de ce facem ceea ce facem?

Litera Volumul 36. descopera psihologia. motivatia. de ce facem ceea ce facem?

39.90 Lei