Description As teachers around the world deal with the challenges of inclusive education, they must find effective ways of enhancing their classroom teaching methods.
What Really Works in Special and Inclusive Education presents teachers with a range of evidence-based strategies they can immediately put into practice in their classrooms.
This unique book will be an invaluable resource for educators who may not have the time or the inclination to engage with theory-heavy research, but who wish to ensure that their teaching strategies are up-to-the-minute and proven to be the most effective best practices.
Each of the 27 strategies that this book comprises has a substantial research base, a strong theoretical rationale and clear guidelines on their implementation, as well as cautionary advice where necessary.
In this new second edition, David Mitchell, a leading writer in special and inclusive education, continues to break new ground with revised and updated strategies based on evidence from the most recent studies in the field.
From the myriad of related research available, only those studies with genuine potential for improving the practices of teachers and schools have been included, with the aim of facilitating high-quality learning and social outcomes for all learners in schools.
Updates to this new edition include: four new chapters, on response to intervention, universal design for learning, inter-agency cooperation and one on the Finnish education system over 350 new references an even wider international focus, including evidence drawn from Asia references to recent developments in neuroscience a new companion website, with extra case studies, links to further reading, journal articles and videos, and an interactive quiz, at www.
routledge.
com/cw/mitchell This book will be essential reading for anyone with a vocational or academic interest in evidence-based special educational needs teaching strategies, whether a student in initial teacher education or a qualif.
Include | Four new chapters on response to intervention universal design for learning interagency cooperation and one on the |
---|
Routledge este o companie de editură britanică specializată în cărți academice, reviste și resurse online.
Face parte din Taylor & Francis Group, care este una dintre cele mai mari companii de editare academică din lume.
Accentul lui Routledge este în primul rând pe științele umaniste și sociale.
Punctele cheie despre Routledge includ: 1.
Editura academică: Routledge este cunoscut pentru publicarea de cărți și reviste academice într-o gamă largă de discipline, inclusiv literatură, educație, filozofie, psihologie, sociologie și multe altele.
Cărți și reviste: Compania publică atât cărți, cât și reviste academice, contribuind la diseminarea cercetării și cunoștințelor în cadrul comunității academice.
Resurse online: Routledge oferă o varietate de resurse digitale, inclusiv cărți electronice, reviste online și alte materiale educaționale.
Aceste resurse sunt adesea accesibile studenților, cercetătorilor și instituțiilor prin intermediul platformelor online.
Grupul Taylor & Francis: Routledge face parte din Grupul Taylor & Francis, care cuprinde mai multe mărci comerciale și filiale.
Grupul Taylor & Francis este cunoscut pentru angajamentul său față de publicarea academică și științifică.
Acoperire internațională: Routledge are o acoperire globală, cu publicațiile sale distribuite și accesate de savanți, cercetători și studenți din întreaga lume.
Compania interacționează cu comunitățile academice din întreaga lume.