Alex Gino, the Lambda Literary Award-winning author of George, is back with another sensitive tale based on increasingly relevant social justice issues.
Jilly thinks she's figured out how life works.
But when her sister, Emma, is born deaf, she realizes how much she still has to learn.
The world is going to treat Jilly, who is white and hearing, differently from Emma, just as it will treat them both differently from their Black cousins.
A big fantasy reader, Jilly makes a connection online with another fantasy fan, Derek, who is a Deaf, Black ASL user.
She goes to Derek for help with Emma but doesn't always know the best way or time to ask for it.
As she and Derek meet in person, have some really fun conversations, and become friends, Jilly makes some mistakes .
but comes to understand that it's up to her, not Derek to figure out how to do better next time -- especially when she wants to be there for Derek the most.
Within a world where kids like Derek and Emma aren't assured the same freedom or safety as kids like Jilly, Jilly is starting to learn all the things she doesn't know--and by doing that, she's also working to discover how to support her family and her friends.
With You Don't Know Everything, Jilly P , award-winning author Alex Gino uses their trademark humor, heart, and humanity to show readers how being open to difference can make you a better person, and how being open to change can make you change in the best possible ways.
About the Author Alex Gino loves glitter, ice cream, gardening, awe-ful puns, and stories that reflect the diversity and complexity of being alive.
George was their first novel.
George was a winner of the Children's Stonewall Award, the Lambda Literary Award, and the Children's Choice Book Awards, among a host of others.
George was also featured on several Best of the Year lists.
For more about Alex, please visit alexgino.
Scholastic Inc.
este o companie multinațională americană de publicare, educație și media, cunoscută pentru concentrarea pe furnizarea de materiale educaționale, cărți pentru copii și resurse de alfabetizare.
Fondată în 1920 de Maurice R.
Robinson, Scholastic a devenit una dintre cele mai mari și mai respectate edituri din lume, în special în domeniul literaturii pentru copii.
Scholastic operează prin mai multe divizii, fiecare concentrată pe diferite aspecte ale publicării și educației: 1.
Cluburile de carte Scholastic: Cluburile de carte Scholastic oferă școlilor, profesorilor și părinților o selecție de cărți și materiale educaționale prin cataloage și platforme online.
Aceste cluburi de carte oferă materiale de lectură la prețuri accesibile și adecvate vârstei copiilor de toate vârstele, încurajând dragostea pentru lectură și alfabetizare.
Educație școlară: Educația școlară oferă programe curriculare, materiale de instruire și resurse digitale pentru educatori și școli.
Aceste programe sunt concepute pentru a sprijini dezvoltarea alfabetizării, pentru a îmbunătăți rezultatele învățării și pentru a promova implicarea elevilor în sala de clasă.
Scholastic Trade Publishing: Scholastic Trade Publishing este divizia responsabilă cu publicarea de cărți pentru copii, ficțiune pentru tineri și titluri non-ficțiune sub diferite amprente, inclusiv Scholastic Press, Arthur A.
Levine Books și Graphix.
Cărțile scolastice acoperă o gamă largă de genuri și subiecte, adresându-se cititorilor de toate vârstele și interesele.
Scholastic International: Scholastic International se concentrează pe extinderea acoperirii și prezenței Scholastic pe piețele internaționale, oferind materiale educaționale, cărți și programe de alfabetizare școlilor, bibliotecilor și familiilor din întreaga lume.
Pe lângă diviziile sale de publicare și educație, Scholastic operează și alte proprietăți media și de divertisment, inclusiv târguri de carte, cluburi de carte, platforme tehnologice educaționale și proprietăți media, cum ar fi Scholastic News.
Scholastic se dedică promovării alfabetizării, promovării dragostei pentru lectură și sprijinirii educatorilor și familiilor în eforturile lor de a educa copiii și de a promova succesul școlar.
Angajamentul companiei față de calitate, inovație și responsabilitate socială a făcut din aceasta un partener de încredere pentru educatori, părinți și copii din întreaga lume.