Branding, comunicare si strategie in romania in an pandemic - veronica ioana ilies, paul-alexandru farcas, editura Tritonic
Tritonic

Branding, comunicare si strategie in romania in an pandemic - veronica ioana ilies, paul-alexandru farcas, editura Tritonic

Vezi magazinul Esteto
  • 4 stele, bazat pe 1 voturi

Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic - Veronica Ioana Ilies, Paul-Alexandru Farcas, editura Tritonic - Carte din categoria Stiinte Umaniste, subcategoria Jurnalism & Comunicare la pretul de 31.5 Lei; Editura: Tritonic

Cu cate stelute ai vota acest produs?

Te-ar mai putea interesa

Clientii au cumparat si

Branding, comunicare si strategie in romania in an pandemic - veronica ioana ilies, paul-alexandru farcas, editura Tritonic

Branding, comunicare si strategie in romania in an pandemic - veronica ioana ilies, paul-alexandru farcas, editura Tritonic

45.00 Lei

Categorii Tritonic

Branduri jurnalism & comunicare

Cautari frecvente