Pro Universitaria Comunicare organizationala - ed 2
Pro Universitaria

Pro Universitaria Comunicare organizationala - ed 2

Vezi magazinul Bookcity
  • 4 stele, bazat pe 1 voturi
  • Intr-un mediu din ce in ce mai concurential, comunicarea organizationala devine un instrument strategic pentru manageri.
  • Din punct de vedere strategic, managerii manifesta interes pentru alegerea unor sisteme de pilotare a activitatilor care asigura capitalizarea oportunitatilor.
  • In acest scop, interventiile managerilor sunt directionate spre favorizarea schimbarii.Referitor la schimbare, noi sustinem necesitatea trecerii de la comunicarea asimetrica la comunicarea simetrica.
  • Viziunea asimetrica trateaza comunicarea drept un instrument care ajuta organizatia sa-si atinga scopurile, fara sa modifice in vreun fel actiunile sau sa caute unele compromisuri.
  • Opus viziunii asimetrice, comunicarea simetrica se transforma intr-un proces in care apar compromisul si negocierea.
  • De aceasta data, managerii rezolva conflictele prin negociere, promoveaza coordonarea si renunta la „razboiul pentru putere”.
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Clientii au cumparat si

Pro Universitaria Comunicare organizationala - ed 2

Pro Universitaria Comunicare organizationala - ed 2

68.00 Lei

Categorii Pro Universitaria

Cautari frecvente