Mesajul publicitar in presa interbelica: franta si romania 1919-1939 - Iulia Macaria
Iulia Macaria

Mesajul publicitar in presa interbelica: franta si romania 1919-1939 - Iulia Macaria

Vezi magazinul Libris
  • O stea, bazat pe 1 voturi
  • Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939. Studii de caz Lucrarea de fata reprezinta a doua parte a volumului Particularitati socio-culturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania, 1919-1939 . Daca in primul volum este vorba de reperele teoretice, adica de o vasta cercetare bibliografica, de asta data ne sunt prezentate analize ale reclamelor.
  • Analizele sunt deconstructii, adica obiectul cercetat este descompus in partile constitutive, pentru a intelege cum a gandit cel care l-a realizat, relatiile dintre componentele sale, particularitatile s.a.m.d., ceea ce face posibile comparatii, ierarhizari, clasificari.
  • Bunaoara, analiza contrastiva consta in comparatie, in sensul ca acelasi mesaj este exprimat grafic si textual de o maniera diferita in versiunea romana, prin comparatie cu cea franceza.
  • Interventiile graficienilor romani, modificarile sunt uneori semnificative si par sa se traduca prin efortul creativ de tinti mai eficient publicul vizat.
  • Sa-i spunem acestui proces autohtonizarea mesajului a se vedea analiza etnografica.
  • Corpusul a fost constituit din reclame publicate in revistele Realitatea ilustrata, Gazeta femeii, Moda, Domnita, Mariana, Jurnalul doamnei , editate la Bucuresti in perioada de referinta.
  • O lucrare utila in egala masura studentilor si practicienilor din publicitate, marketing, relatii publice, lingvistica, arte decorative, precum si celor interesati de istoria culturii. Marian Petcu
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Te-ar mai putea interesa

Clientii au cumparat si

Informatii produs

InterbelicaFranta si
Particularitati socio-culturale si lingvistice ale mesajului publicitarFranta si
Mesajul publicitar in presa interbelica: franta si romania 1919-1939 - Iulia Macaria

Mesajul publicitar in presa interbelica: franta si romania 1919-1939 - Iulia Macaria

67.00 Lei

Branduri comunicare jurnalism

Cautari frecvente