Rezilienta brandului de tara - Valentin-cosmin Saracin
Valentin-cosmin Saracin

Rezilienta brandului de tara - Valentin-cosmin Saracin

Vezi magazinul Libris
  • 3 stele, bazat pe 1 voturi
  • Rezilienta brandului de tara.
  • Un pariu castigat pentru Romania Rezilienta brandului de tara Un pariu de castigat pentru Romania isi are radacinile in teza de doctorat Analiza-diagnostic cu privire la oportunitatea redefinirii brandului de tara folosind ca vectori promotionali: delocalizarea, migratia inversa, agricultura ecologica si turismul rural sustinuta public la A.S.E.
  • Bucuresti, evaluata, apreciata si aprobata Magna cum laudae de Senatul A.S.E. si C.N.A.D.T.C.U.
  • Lucrarea evidentiaza o paleta larga de elemente conceptuale, de fenomene si procese economico-sociale de mare actualitate aplicate si folosite inovativ, concomitent si agregat, prin intermediul unei afaceri francizabile, la sustinerea imaginii de brand national.
  • Potrivit dictonului ca un ocean este format din toate picaturile care se varsa in el, am convingerea ca oricare dintre noi care vrea sa realizeze ceva, poate si reuseste.
  • Cu conditia sa i se ofere si cateva concepte si instrumente potrivite.
  • Ca semnal de trezire civica, analiza conceptului de brand este, aici, relatata in stransa legatura cu cel de delocalizare, asocierea fiind determinata de intelegerea delocalizarii ca nevoie sociala de cautare, pe meleaguri straine, a unor conditii de munca si viata mai bune.
  • Ea este urmata de analiza fenomenului de migratie inversa, consecinta sociala, profesionala si familiala cu urmari dramatice si adanci peste generatii.
  • Sustinerea agriculturii ecologice si a turismului rural ofera visului romanesc valorificarea reintoarcerii fortei de munca in Romania, ca alternativa sustenabila.
  • Prin practicarea inovativa a agriculturii ecologice si dezvoltarea turismului rural in forme creative, coroborate cu sustinerea consumului de produse autohtone certificate in sistem religios HALAL si KOSHER se pot dezvolta anumite zone care, in momentul de fata, au un grad redus de dezvoltare si prea putine oportunitati sociale.
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Te-ar mai putea interesa

Clientii au cumparat si

Informatii produs

PromotionaliDelocalizarea migratia inversa agricultura ecologica si turismul rural sustinuta public la
Rezilienta brandului de tara - Valentin-cosmin Saracin

Rezilienta brandului de tara - Valentin-cosmin Saracin

48.40 Lei

Branduri turism mediu

Cautari frecvente